VÆRD AT VIDE

At bygge et nyt hus er et fantastisk spændende projekt. Det er også krævende, og betyder at det bør gennemføres af nogen der har passion, høj faglig og håndværksmæssig styrke, og ikke mindst solid erfaring. Alle punkter er fundamentet i vores virksomhed. Det kommer du hurtigt til at erfare, og blive glad for de næste mange år.

Vores mangeårige erfaring har gjort os i stand til at fremhæve nogle af de vigtigste forhold og anbefalinger i forbindelse med et nyt byggeprojekt. Formålet er at skabe tryghed gennem hele processen.

1

Professionel rådgiver

Det er vigtigt at I som bygherre engagerer en professionel rådgiver, der assisterer under hele byggeprocessen. På den måde bliver dialogen mellem jer (som bygherre) og LHC som den udførende part, konkret og specifik. Således kan I vende eventuelle spørgsmål med rådgiver forinden dialogen tages videre med LHC. Dette sparer tid, og gør at I opnår en maksimal følelse af tryghed fra start til det færdige hus er en realitet.
2

Opsyn

Fra starten af et projekt tildeler vi en byggeleder, som er den der fører tilsyn med jeres byggeri og tager ejerskab på projektet, ligesom byggelederen sikrer at tidsplaner og jeres ønsker går op i en højere enhed. Byggelederen er samtidigt jeres faste kontaktperson hos LHC. De første 4 byggemøder er uden beregning. Er der behov for flere, aftaler vi nærmere. Vores Adm. Direktør og stifter, Steffen Moss, deltager altid når det færdige hus afleveres, ligesom I har mulighed for at mødes med ham et par gange undervejs byggeprocessen.
3

Besøg på byggepladsen

I er naturligvis altid velkomne, men af hensyn til sikkerhedsforhold og arbejdsprocedurer, henviser vi venligst til at aftale besøget med jeres tildelte byggeleder. Skulle der opstå konkrete spørgsmål, henstiller vi venligst til at disse ikke rettes til den enkelte håndværker, da den enkelte fagkompetence ikke nødvendigvis kan svare på alle spørgsmål, men har et fagfokus på sit specifikke område.
4

Kontakt

Kontakt pr mail. Spørgsmål sendes venligst til kontor@living-house.dk. Vores svartid på mail er som udgangspunkt 24 timer. Spørgsmål der skal undersøges nærmere, vil have en gennemsnitlig svartid inden for 2 dage. I er altid velkommen til at kontakte os, hvis der opstår den mindste tvivl undervejs i forløbet.